Yaratıcı bir fikir işinizi kolaylaştırabilir! – 13 “Sekreteri aşıp müşterinize nasıl ulaşırsınız?”


Bugünkü yaratıcı fikir, İzmir’de uzun yıllardır sigorta işinde faaliyet gösteren deneyimli bir satış danışmanı arkadaşım Şevket Gökbakan’dan geliyor. Tavsiye ettiği yaratıcı fikri onun ağzından sizinle paylaşmak istiyorum, eminim bu işinizde sizin geliştireceğiniz yaratıcı fikirlere ışık tutacak.

“Bu tavsiye basit görünebilir, ama doğru nüans, tonlama ve derinlik ile mükemmel hale getirebilirseniz, müşterinizin sekreterini atlatmadaki başarı oranınız yüzde onlardan, yirmilerden, yüzde yetmiş-seksenlere sıçrayacaktır. Bana böyle oldu! İşte, yöntemin nasıl çalıştığı:

Sekreter: ABC Limited Şirketi, nasıl yardımcı olabilirim?

Satışçı: İyi günler. Ahmet Bey orada mı?

Sekreter: Bir bakayım. Kim arıyordu?

Satışçı: Ben Şevket Gökbakan. Kiminle görüşüyorum?

Sekreter: Ee, şey, ben Ayşe.

Satışçı: Merhaba Ayşe Hanım, kendisi orada mı?

Sekreter: Bir dakika, lütfen.

Bu yöntem, sekreter ile aranızda, savunmanın ilk hattında bir karşılıklılık kurar ve bu kurulduğu zaman neredeyse hep işe yarar, ben yapıyorum ve işe yarıyor, size de tavsiye ederim.”

Bu kez ülkemizde kullanılan ve işe yarayan bir tavsiyeyi sizlerle paylaştım. İster yurt içinden ister yurt dışından gelsin her fikri kendi yorumunuz ve tarzınızla geliştirebilir, zihinlerde ilk sıraya gelebilirsiniz.

Hilmi Işıkören

http://www.isikoren.com

Görsel

www.isikoren.com / www.10numaramotivasyon.com hakkında

Işıkören Danışmanlık - Kurucu Ortak, Markalaşma-Stratejik İletişim-Pazarlama ve Satış Danışmanı, Motivasyon Konuşmacısı - www.isikoren.com / www.10numaramotivasyon.com

10 Ağustos 2012 tarihinde Bloglar, Yaratıcı bir fikir işinizi kolaylaştırabilir içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorumunuzu yazın