“Hilmi Işıkören İle Emlakta Başarının Sırları” isimli özel eğitim hakkında bilgi


İstanbul Emlak Komisyoncuları ve Danışmanları Odasının Zincirlikuyu’da 4-5 Haziran (p.tesi ve salı) tarihlerinde düzenleyeceği eğitimine konuk eğitmen olarak katılıyorum. “Emlakta Başarının Sırları” isimli bu eğitimde motivasyon ve emlak işindeki püf noktalara yönelik bilgilerin paylaşılacağı 6 saatlik özel program ile ilgili benimle iletişime geçebilrisiniz.

Tarih : 4 – 5 Haziran 2012 (Pazartesi – Salı)
Saat : 18:00 – 21:00
Yer : İstanbul Sanayi Odası Vakfi Teknik Endüstri Lisesi – Büyükdere Cad. No: 167 Zincirlikuyu – İstanbul

Hilmi Işıkören

http://www.isikoren.com

Görsel

01 Haziran 2012 tarihinde Bloglar, Duyurular içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 2 Yorum.

  1. ayşe arslan

    hilmi bey ben afyonlu emlakcılardan biriyim eğitime ihtiyacım var bunun farkındayım halk eğitimin dışında eğitim veren farklı bir yer yok veye danışmanlık alacağımız bir yer ilimizda yok bu konuda yardımcı olursanız sevinirin…

    • Merhaba Ayşe Hanım, bu nedenle ülkede emlak işitme ilgilenen herkes katılmaya katılabilsin diye online emlak seminerlerini başlattım. Ayrıca blog yazılarıyla da satış ve pazarlama konusunda bilgilerimi paylaşımlara çalışıyorum. Size tavsiyem http://www.isikoren.com sitesini düzenli takip etmeniz ve online emlak seminerlerine katılmanız olacak. İlginiz için teşekkùr ederim, saygılar, Hilmi Işıkören

Yorumunuzu yazın