Günlük arşivler: 19 Haziran 2013

Gülümseten Gündem – 20 “Nereye kadar gidebilirsiniz?”


Bir gücü emek harcamadan kolayca elde ettiğinizde onu nasıl kullanırsınız hiç düşündünüz mü? Cannes 2009 short film ödüllerinde yarışmış olan bu kısa filmdeki kişi de bunu yaşıyor.

Kolayca elde edilen bir güç genellikle kötüye yöneltir ve kişiyi yok eder. Önemli olan emek harcayarak güçlenmek ve gücü iyiye yöneltmektir.

Hilmi Işıkören


Motivasyon Kartı – 242 “Hangi sözü sıkça kullanmalıyız?”


20130619-074619.jpg

Kitap, kitap, kitap :-)


İki gün önce yeni çıkan bir kitabın tanıtımı için blog sayfamda reklam almaya başladım. En çok sevdiğim şeylerin başında gelen kitap konusunda reklam teklifi gelmesi beni çok memnun etti. Ayrıca kitaptan bir tane de bana yollandı, şöyle bir baktım, gayet güzel, elimdeki kitabı bitirir bitirmez derhal okumaya başlayacağım :-). Sevincimi sizlerle paylaşmak istedim, herkese iyi günler dilerim,

Hilmi Işıkören

20130619-090059.jpg